пʼятниця, 11 жовтня 2024 р.

Розминка перед Геловіном

 


                     Нещодавно відбулася моя зустріч як дитячого письменника з учнями 5-А класу Юридичного ліцею. Чесно кажучи, останніми роками зустрічі такого роду стали доволі рідкісним явищем. Воно й зрозуміло - у воєнний час безпека насамперед.

    Але зустріч все ж відбулася.

    Про що говорили?

    Напередодні Геловіна говорили про книжки, де йшлося про всяких міфічних істот. І тут, звісно, ж ідеться про мою книжку «Маленька відьма та Кір».

    Природно, що я не міг не згадати про книжки мого творчого вчителя - В.Г. Рутківського: «Гості на мітлі» та «Щирик зі Змієвої гори».

    Так сталося, що моя книжка вийшла у Видавництві Старого Лева одразу слідом за двома книжками Володимира Григоровича. Я тоді висловив сумнів: чи не забагато чортивні виходить з-під пера одеських дитячих письменників.

    Відповідь метра я запам'ятав на все життя: «Упевнений, що настане той час, коли наша рідна чортівня буде в Європі такою ж популярною, як у нас - гноми та тролі».

    А потім діти пішли в бібліотеку. Через війну багато хто в ній опинився вперше. І знайомство вийшло трепетним, хвилюючим і трохи... нервовим.






Приходьте до нас на

Європейську (Катерининську), 67


Олексій Надемлінський

член НСПУ, дитячий письменник,

методист БІВ



Немає коментарів:

Дописати коментар