четвер, 27 червня 2019 р.

Я - Українець!

  Я – українець!


Є у мене право
На рідну мову та свою державу,


На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.

Я – українець. 

І моє це право,

Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.

Я – українець. Був ним, є, і буду!




26 червня  відбулася зустріч з провідним спеціалістом Обласного Управління Юстиції 
Домбровським Ярославом Сергійовичем 
та членами правового клубу УЧЗ-БІЦ.











Діалог вийшов дуже  динамічним. Інформація зацікавила усіх присутніх.
Учасники зустрічі дізналися  про історію прийняття найважливішого державного документу.




Також обговорювалися основні статті Конституції та права маленьких українців.






Маленьку частину того що відбувалося можна побачити на відео та світлинах.





11 коментарів:

  1. Я - украинец. Був ним,э, и буду!Яки гарны слова

    ВідповістиВидалити
  2. (Я много узнал про буйвинг)мне было приятно слышать что у школьников есть права с 16 лет

    ВідповістиВидалити
  3. круто тут в Библеотеке

    ВідповістиВидалити