четвер, 18 липня 2019 р.

Бенефіс юного ілюстратора


Цього року БІЦ зібрав  багатий врожай у рамках VII міжнародного Корнейчуковського  фестивалю: 7 з 10 фіналістів у конкурсі e- малюнку - наші вихованці,а в конкурсі об'эмної ілюстрації всі  3  користувача, які приймали участь у конкурсі, пройшли до фіналу!




Одже, сьогодні відбувся "Малюнковий Фрістайл".






Фіналісти ретельно  готуються перемогти!

Головний приз IParus -2019, за неймовірне володіння сучасними гаджетами- Samsung Galaxy Tab A 10.5'' 32Gb LTE, який коштує більш як 7000 грн.





 Розумник Гордій К. не тільки сам малює, а й ділиться планшетом, який виграв його старший брат минулого року у конкурсі, з іншим фіналістом Миколаєм М.



11 коментарів:

  1. Забавно и проикольно) но жалко что я не прошол :"(

    ВідповістиВидалити
  2. Миколай М. Это я и я прошол в финал УРА! И теперь я рисую и в этой лучшей библиотеке и на планшете и дома,вот и начался мой 24 часа челлендж!;)

    ВідповістиВидалити
  3. мне нравится эта библиотека здесь очень интересные книги и конкурсы

    ВідповістиВидалити
  4. Лучшая библиотека в мире! Поствил б 5 звёзд из 5 если можно было бы)

    ВідповістиВидалити
  5. Эта бибилотека самая лучшая! Советую всем!) Тут можно участвовать в конкурсах,побеждать,получать хорошие призы,и самое главное получать знания!

    ВідповістиВидалити
  6. Эта библеотека самая лутшая тут каждый дунь всякие конкурсы тут круто!

    ВідповістиВидалити
  7. это лутшая библиотека здесь очень много интересных книг

    ВідповістиВидалити
  8. в этой библиотеке очень много интересных книг и очень интересные конкурсы

    ВідповістиВидалити
  9. в этой библиотеке интересные конкурсы

    ВідповістиВидалити
  10. мені сподобалась дуже дівчина зроблена на 3 д принтері я так вважаю що цей хлопчик віграе у цьому конкурсі

    ВідповістиВидалити
  11. в библиотеке мы с яриком сейчас а там сумашедшый ливень

    ВідповістиВидалити