четвер, 9 жовтня 2014 р.

Незвичайний зоопарк Софійки Данлюк



   Я хочу розповісти
  про мою сестричку Софійку.
Я її дуже люблю. Вона особлива. Ось яка: волосся м'яке, личко миле. Але таких дівчаток багато, а Софійка – не схожа ні на кого. Така розважлива! А ще маленька! Стрімка у бажанні отримати своє! Хоча, зазвичай, це закінчується покаранням від мами.

Вона якось сказала:
   - Мама! Якщо ти не перемкнеш телевізор, я не зроблю тобі подарунок до Дня Святого Валентина! Оце характер!

      Софійка дуже добре знає комп'ютерні технології, незважаючи на те, що їй виповнилося лише 5 років. А ще вона вміє читати та писати. Характер у неї дуже веселий, грайливий, бойовий. Так вона і мене скоро пережене в комп'ютері та в математиці!
      Софійка – дуже творча. Вона малює щодня.
У неї дві теми: Червона Шапочка та тварини.
  Я допомагаю їй викласти малюнки на блозі. Вона і мене намалювала як персонажа гри Life Serengeti.
    Так чудово оживила малюнок – ну просто справжній художник!
    Я – на її малюнку – Лев. А є ще Пантера, Вовк, Лисиця, Кіт, Леопард та Сніговий барс.
      Ось який незвичайний зоопарк намалювала Софійка!



Що за дивовижний звір? 
А це хто такий?
Цікаво, а що вони їдять на обід?

Група "Почитайок" у захваті від намальованого Софійкою зоопарку! - Ми голосуємо "сонечками" за весь зоопарк! А ви?
Даша Д.



23 коментарі:

  1. очень интересные картинки

    ВідповістиВидалити
  2. МАЛЕНЬКИЕ ДЕТИ А ТАКИЕ ТАЛАНТЫ.
    КАТРИНА ДЕ ЛА МУР.

    ВідповістиВидалити
  3. Прикольние рисунки клас 5

    ВідповістиВидалити
  4. Мне очень панравились рисунки я би тоже хотел би нарисовать.
    Самвел

    ВідповістиВидалити
  5. мне понравился рисунок с рысью. Молодец Софийка

    ВідповістиВидалити
  6. Дети - молодцы талантливые!

    ВідповістиВидалити
  7. молодцы детишки что рисуют просто супер в их возврасте тык рисовать это художники

    ВідповістиВидалити
  8. Очень красивые рисунки у детей. райна лиса
    олег03

    ВідповістиВидалити
  9. Молодец София -ТАЛАНТ

    ВідповістиВидалити
  10. Мне больше всего понравился рисунок с носорогом. Так красиво!

    ВідповістиВидалити
  11. РИСУНОК С НОСОРОГОМ ТАКОЙ КРАСИВЫЙ

    ВідповістиВидалити
  12. Просто очень красивые рисунки просто супер

    ВідповістиВидалити
  13. Проздравляю тебя молодец
    наташа 08

    ВідповістиВидалити
  14. Супер! Молодец!!!! Очень красиво!!! Желаю развития!,и успехов!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Классные рисунки! Молодец , София!

    ВідповістиВидалити
  16. Мне очень понравилась картинка с котом и тигром!
    Коханист Денис

    ВідповістиВидалити
  17. Классные рисунки очень понравились и очень картинка кот с тигром

    ВідповістиВидалити
  18. я тоже за весь зоопарк софийка очень постаралась и мне очень нравится

    ВідповістиВидалити
  19. Молодец и проздраляб тебя Лиза
    наташа 08

    ВідповістиВидалити
  20. молодец поздравляю с победой
    кетрин демяу

    ВідповістиВидалити
  21. Все рисунки были супер

    ВідповістиВидалити
  22. Мне все панравилась все супер






    ВідповістиВидалити