понеділок, 19 травня 2014 р.

Діалог між поколіннями відбувся!

Велика та дружна бібліотечна родина
Так Я сім'ю намалював
Тисни на посилання і дивися на всі сім'ї "Почитайок"

Сімейний дует Вікі та Лери про літо

Сімейне чаювання з бабусиними пирогами
                                                    
Пост-реліз склали блогери Михайло Ур. та Крістіна Л.

P.S. Репортаж по телебаченню про цю подію дивіться
у суботу 24 травня о 9.30 ранку по
обласному телебаченню (логотип заставки - Вітрило)




10 коментарів:

  1. так петь! я тоже твк хочу петь!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мне понравилась песня про лето.
    Клава

    ВідповістиВидалити
  3. Мне очень понравились песни
    Андрей

    ВідповістиВидалити
  4. я очень рада, что мои подруги учавствовали в дне семьи
    а я тоже участвовала но в конкурсе рисования.
    кетрин де мяу.

    ВідповістиВидалити
  5. Я знаю этих девочек они очень красиво поют,и мне нравятся песни которые они поют,а я очень люблю рисовать!
    Адриана

    ВідповістиВидалити
  6. Лера и Вика вы красотки
    наташа

    ВідповістиВидалити
  7. Мне очень поправилось, как поют девочки.
    Андрей

    ВідповістиВидалити
  8. Я рад што девочки так поют
    Андрей

    ВідповістиВидалити
  9. Мне очень понравилось песня про лето.

    ВідповістиВидалити
  10. Я очень рад што девочки так спели.
    Андрей

    ВідповістиВидалити