понеділок, 20 травня 2024 р.

Нові книги чекають свого читача: Кріс Ґрабенштейн “Втеча з бібліотеки містера Лімончелло”

 


Кріс Ґрабенштейн

Втеча з бібліотеки містера Лімончелло




    Дванадцятирічний Кайл і ще одинадцять підлітків залишаються на ніч у новій міській бібліотеці, яку створив відомий розробник ігор та епатажний мільярдер Луїджі Лімончелло. 

    Конкурси, солодощі, найсучасніші технології, відеоігри… Ніч сповнена несподіванок!

    Але ранок дивує ще більше: двері бібліотеки виявляються замкненими.

    А Кайл із друзями стають живими фішками в новій грі — «Втеча з бібліотеки містера Лімончелло».



Відгуки читачів з Інтернету:


“Цікава книга для тих хто любить загадки і головоломки.


Надія”



“Мені сподобалось. Було легко, простенько, цікаво. Можливо, я очікувала більшого, але було захоплююче... А також є екранізація. Можливо, подивлюсь її. А загалом раджу прочитати про пригоди підлітків у бібліотеці вночі.


sasha.books”


І якщо ви, раптом, думаєте, що ця книга для вас занадто вже дитяча, то глибоко помиляєтесь. Хоча, зізнаюсь, я сама була про неї такої ж думки, поки не прочитала.

Насправді, книга ще той квест для читача. Особисто я, разом з персонажами книги, намагалась розгадати усі загадки, які в ній були, але ці діти мене випередили. Як на мене, завдання були вже ну дуже важкими, а ці дванадцятилітки виявились, на диво, ну дуже розумними, принаймні, у порівнянні зі мною. ⠀

Читати усім, хто любить подібного роду квести, загадки, напругу, швидкісне читання, бо ж цікаво хто кого переможе. І ще тут згадують багато різних книг та авторів, про більшість яких я навіть не чула. Історія дуже схожа до "Чарлі і шоколадної фабрики", але значно цікавіша.


_andromeda_f”

Приходьте до нас на Європейську (Катерининську), 67


Використані матеріали із відкритих джерел


Олексій Надемлінський

член НСПУ, дитячий письменник,

методист БІВ



Немає коментарів:

Дописати коментар