четвер, 13 серпня 2015 р.

НА ГРЕБНІ "ЗЕЛЕНОЇ ХВИЛИ"

    За назвою, ви розумієте, що йтиметься про переможців конкурсу iParus, яких у нашому Бібліотечному
  Центрі було троє.
     Окрім нас трьох, у фіналі малювали ще хлопці із Києва, Чернівців, Луганська. Почалося все рівно о 9 ранку 7 серпня у магазині Цитрус.


Подивіться, як я, Платон, працював над фінальним малюнком з оповідання Джеральда Дарелла "Спіймайте мені колобуса".


Незважаючи на хвилювання, з концепцією малюнку, я впорався за 20 хвилин. Час, що залишився, я доопрацьовував малюнок, промальовував деталі і робив тіні. Зрештою, я отримав друге місце.

А в цьому відео ми вболіваємо за нашого Сашка, який посів 3-е місце у молодшій категорії ілюстраторів.



Ми з Сашком стали щасливими власниками телефонів
Samsung Galaxy Note 3


Так про переможців усіх конкурсів "Зелена хвиля" розповіла Телекомпанія "Одеса Плюс"



Репортаж підготував призер "Зеленої Хвилі 2015" - Платон




19 коментарів:

  1. Молодцы, поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  2. Молоцы, поздравляю вас

    ВідповістиВидалити
  3. КРУТО Я В ПЕРВЫ ВИЖУ И СЛЫШУ что у кого то есть такой телефон
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  4. поздравляю с победой .
    олег о3

    ВідповістиВидалити
  5. лера из близняшек17 серпня 2015 р. о 14:06

    с моей сестрой викой была на етом конкурсе и на екскурси в литературном музее мне очень понравилось с папой ушли довольные!

    ВідповістиВидалити
  6. Да, скажу я вам не плохой это телефон "Samsung Galaxy Note 3" я бы, себе такой преобрёл
    :D

    ВідповістиВидалити
  7. поздравляю с победой
    Gintil

    ВідповістиВидалити
  8. Поздравляю, молодцы! Soka

    ВідповістиВидалити
  9. Спасбо за то, что поздравили с победой! Телефон удобный ;) Soka

    ВідповістиВидалити
  10. ох ты мне я в первы вижу столько попедителей
    от Global

    ВідповістиВидалити
  11. Я желаю победы
    карин

    ВідповістиВидалити
  12. поздравляю с победой
    гинтил

    ВідповістиВидалити
  13. поздравляю с победой что выйграли этот телефон

    ВідповістиВидалити