четвер, 10 листопада 2016 р.

Віртуальна подія у БІЦ: "Нові позначення на мапі"

Триває робота краєзнавчого гуртка
"Місце зустрічі-Одеса".
Сьогодні, 10 листопада, ми продовжували вивчати можливості інтерактивної карти міста. Займалися пошуком цікавої пізнавальної інформації про своє улюблене місце в Одесі та наносили їх на інтерактивну карту мікрорайону дитячої бібліотеки на Катерининській,67.




Наприклад, Максиму Ш. найбільше подобається проводити час із друзями в Старобазарному сквері, але він не знав кому присвячений пам'ятник у центрі скверу і що тут знаходилося раніше.


"Тепер все ясно, це ж отаман Антон Головатий, історія скверу теж цікава, невже тут була вежа з годинником?!"


"Виявляється, Старобазарний сквер названо на згадку про одному з перших ринків Одеси (1795 р.) і спочатку називався Вільним ринком".


"А вежу будували за проектом знаменитого італійського архітектора Георгія Торічеллі і зруйнувалася вона у 1958 році. Цікаво чому?
Ось така історія!"


Ігор Л. цікавиться історією вулиці Дерибасівської, якою він любить гуляти. Наразі він зайнятий роботою над презентацією "Історія однієї вулиці". Свою авторську екскурсію Дерибасівською він незабаром опублікує в блозі.



Рома К. замислився над створенням відеоролика "Прогулянка Приморським бульваром". Матеріалу в інтернеті багато, але він хоче створити фільм за своїми фотографіями.




Ми продовжуємо вивчати своє місто та наносити нові позначення. Приєднуйтесь та розкажіть свою історію!

блогери-краєзнавці БІЦ Ярослав та Влада



20 коментарів:

  1. Круто и интересно!
    Влада

    ВідповістиВидалити
  2. Я очень рад за Игаря
    кллл

    ВідповістиВидалити
  3. Я очень рад что все имеют любимые улицы
    У меня например французкий бульвар
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  4. SASHA1956 МОЯ ЛЮБИМАЯ УЛИЦА ЄТО БАЗАРНАЯ

    ВідповістиВидалити
  5. Лол не знал что там часы были...
    DeadDen

    ВідповістиВидалити
  6. Я шотел прийти и несмог
    кллл

    ВідповістиВидалити
  7. Я очень рад што все льубя и уважают свои улици
    славик ф

    ВідповістиВидалити
  8. Повезло тем кто пришол

    ВідповістиВидалити
  9. sasha1956 очень крутая библиотека

    ВідповістиВидалити
  10. БЕЛАЯ ВАРОНА ЕТО КРУТО
    ИГОРЬ2003

    ВідповістиВидалити
  11. самая лучая библетека

    ВідповістиВидалити
  12. я есле там быль я понел што там

    ВідповістиВидалити
  13. белая варона круто игорь 2003

    ВідповістиВидалити
  14. я думаю што там в книги росказаваетса

    ВідповістиВидалити