четвер, 17 грудня 2015 р.

"Живі пам'ятники" у бібліотечній залі!

16 грудня в Універсальному читальній залі дитячої бібліотеки яскраво та барвисто пройшла краєзнавча гра-вікторина
  "Чи знаєш ти своє місто?"
Головні Гравці та Актори - учні 6 класу ЗОШ №68.



Цікаво про історію Одеси, її пам'ятки та вулиці, розповіла бібліотекарка Людмила Семенівна Скрипченко.


А потім до бібліотечної зали увійшли "живі пам'ятники", в яких діти з подивом впізнали своїх однокласників. Вони чудово представили в обличчях відомих одеситів.
Першим розігрував сценку – хто б ви думали? Не всі змогли вгадати героя цієї постановки.



Ісаак Бабель - відомий одеський письменник, пам'ятник якому знаходиться на розі вулиці Жуковського та Рішельєвської, прямо навпроти будинку, де він жив.


Наступного героя нашої вікторини було впізнано миттєво.


Ну звичайно! Знаменитий Дюк де Рішельє!


Дякуємо за пізнавальну та цікаву гру!
Ми більше дізналися про рідне місто!



                 Враженнями поділилися, учасники зустрічі та постійні читачі Славік та Андрій



22 коментарі:

  1. мне понравился александер сергеевич пушкин

    ВідповістиВидалити
  2. Мне нравится Кристьян Андерсон

    ВідповістиВидалити
  3. мне понравился александер сергеевич пушкин

    ВідповістиВидалити
  4. лераизблизняшек20 грудня 2015 р. о 11:54

    Мне понравился пушкин!

    ВідповістиВидалити
  5. очень красивое сообщение

    ВідповістиВидалити
  6. а я живу на улице решельевской в честь дюка решелье

    ВідповістиВидалити
  7. а я живу на улице Ришельевской назвоной в честь Дюка Ришелье
    Яков

    ВідповістиВидалити
  8. Молодцы ребята!очень интересный блог
    V1aD

    ВідповістиВидалити
  9. Я знаю свой город очень хорошо.
    оле8га

    ВідповістиВидалити
  10. я тоже живу на улице Ришельевской и знаю что она названа в честь Дюка Ришелье
    Дима228

    ВідповістиВидалити
  11. Мой город очень интересный
    и красивый
    Игнат

    ВідповістиВидалити
  12. я не очень хорошо знаю свой город но хочу знать лучше. Эта викторина мне помогла.
    Алексей

    ВідповістиВидалити
  13. Интересное сообщение,мне понравилось
    Игнат

    ВідповістиВидалити
  14. молодцы ребята интересная векторина
    дима228

    ВідповістиВидалити
  15. Я люблю свой город герой.
    оле8га

    ВідповістиВидалити
  16. Я люблю свой город герой Никита

    ВідповістиВидалити
  17. мне понравился александр сергеевич пушкин

    ВідповістиВидалити
  18. Я читал Пушкина!!
    _Killer_

    ВідповістиВидалити
  19. класно я бы тоже бы хотел участвоват
    trew12

    ВідповістиВидалити
  20. Я читал Пушкина и люблю его произведения
    VPalexx.

    ВідповістиВидалити
  21. я читал стихи Пушкина мне очень панравились его стихи
    tener43

    ВідповістиВидалити