вівторок, 5 травня 2015 р.

ОДЕСЬКИЙ ПОЗИТИВ

 Так називалася гра з історії Одеси, а команда юних гідів- 
"Перлинки Одеси".
Ми дуже хотіли перемогти у другому турі
Конкурсу, оголошеного
  Українським клубом "Одеса"

 

Журі уважно спостерігає за кожним етапом квесту.
Перший етап квесту пройдено! Книжковий блок. В українській залі дитячої бібліотеки учасники квесту чудово впоралися з усіма завданнями Команду зачекінив (сфотографував) Платон Гейван.




Продовжуємо книжковий блок завдань. Тепер зустріч у Пушкіна.

Одеський період Пушкіна


Другий етап. Блок питань Інтернет.
Шукаємо символіку Одеси в інтер'єрі залу, малюємо прапори України та Одеси у комп'ютерній програмі Paint, в Інтернеті знаходимо та слухаємо гімн Одеси.





Друга точка - Український Дім Одеси та "книгарня-кав'ярня"

І нарешті найцікавіше!
Про це у наступному репортажі.

Репортаж вели блогери Марк та Лера.



14 коментарів:

  1. класний конкурс мне очень понравилось

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю с днем победи мне понравелось класний конкурс
    Клавдия

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю С Днем победи мне очень пондравелось конкурс

    ВідповістиВидалити
  4. мне очень понравился квест

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже поздравлаю всех з днем победи

    ВідповістиВидалити
  6. Всех с праздником Днём Победы! Прикольный был квест. Будем болеть за нашу команду!
    SEGA

    ВідповістиВидалити
  7. Мне понравился квест, я посмотрел это сообщение мой ник севчик

    ВідповістиВидалити
  8. Я с интересом посмотрела это сообщение
    Клавдия

    ВідповістиВидалити
  9. Мне понравилось очень! Квесты были супер! Я бы хотел поучаствовать вот в таких конкурсах! Токарь Сергей

    ВідповістиВидалити
  10. прикольная фотка мне понравилось

    ВідповістиВидалити
  11. всем привет ето марк мне очень понравился етот конкурс я сам в нем участвовал и он мне понравился тем что етот конкурс развивал мысли
    от марка

    ВідповістиВидалити