четвер, 27 січня 2011 р.

Диво відбулося


    Сьогодні в мене дивовижний день. 19 грудня, у день мого народження, я попросив у Святого Миколая радіокеровану машинку. Я вірю в чудеса, але все-таки хвилювався. А вчора, ні про що не здогадуючись, ми з братом Ромою пішли до школи. Повернулися, а тато каже: «Вам подарунок від Святого Миколая!». І дає мені радіокеровану машинку "Хаммер" зеленого кольору. Таку чудову, спортивну. І так слухається пульта радіокерування. Катенька отримала червону "Ауді - 4", а Рома - "Нісан" сріблясту. Я так радий, що дива бувають насправді.

Сашко Камальдінов




Чудовий подарунок

Тащі Євген

    Сьогодні в мене дивовижний день. Я отримав подарунок від святого Миколая. Якось у грудні я, як завжди, приходжу до бібліотеки — а там усі читачі пишуть листи Святому Миколаю і просять у нього подарунки. Я також вирішив написати. У мене є мрія — якнайкраще навчитися розпоряджатися своїми фінансами. І я попросив Миколу подарувати мені гру «Магнат». Це чудова гра. Вона економічна. Уся сім'я може у неї грати. Але ж у мене родина велика: мама, тато, дідусь, бабуся, молодші брат та сестра. Ми, граючи, могли б вчитися ефективно розпоряджатися своїм майном та грошима. Ото було б чудово!
    І що дивно, Святий Миколай здійснив диво! Сьогодні я одержав від нього в подарунок цю чудову гру! Ось уся моя родина зрадіє! Ми тепер будемо справжніми «Магнатами»!
                                           


Зимове диво

Ваня Завальний

    Я дуже люблю вивчати підводний світ. Я часто ходжу до зоопарку. Був у дельфінарії. І акваріумні рибки в мене були. Це так дивно за ними спостерігати. Їхній світ так відрізняється від нашого. У ньому свої підводні закони.
    У день Святого Миколая я попросив подарунок, пов'язаний із підводним світом. І як це чудово – я його отримав! Святий Миколай подарував мені конструктор «Лего» під назвою «Атлантида»! Тепер я можу створити власний підводний світ! І чарівними істотами його населити, і дивовижними машинами.
    Так чудово, що мрії можуть справджуватися! Я тепер завжди в них віритиму!


 

У дива все одно вірити хочеться

    Я вже великий. Мені 9 років. А у дива все одно вірити хочеться. Мої молодші брат та сестра – Сашко та Катюша – вони вірять. Я їх не переконую.    Сподіваюся, що дива є.
    У день Святого Миколая я попросив подарунок собі та моїм молодшим. Але не дуже сподівався його здобути. І ось учора як завжди з ранку пішов до школи, приходжу після уроків – а вдома подарунки. Ті самі, що я просив у Святого Миколая! Я так зрадів! Про радіокеровану машинку «Нісан» я вже давно мріяв! І в моєму класі у багатьох хлопчиків є такі. А тепер є й маю.
    Що не кажи, а дива бувають. Треба, мабуть, тільки в них вірити сильніше.

Рома Комальдінов



1 коментар:

  1. Мне тоже захотелось подарка.Я давно читатель этой библиотеки, но вот написать письмо с просьбой не подумал. Обязательно исправлю это в следующем году. Игнатова В.

    ВідповістиВидалити