пʼятницю, 15 серпня 2014 р.

Оперативність подібна до чарівництва!



    "Зелена хвиля 2014" тільки закінчилася, а бібліотеки Одеси та області вже можуть надати допитливим читачам нові збірники:

    "Море талантів" – альманах творів лауреатів ІІІ дитячого літературного конкурсу;

    "Корнійчуківська премія" - збірка творів переможців конкурсу на найкращий твір для дітей.

В обласній бібліотеці відбулося вручення
дитячим бібліотекам чудових книг
Завідувач відділу комплектування
  Людмила Миколаївна Рижко вже наступного тижня доставить їх до 19 міських бібліотек



Пропозиція щодо запровадження номінації перекладачів
  у дитячий літературний конкурс
  внесла директор ЦМБС Галина Яківна Лазарєва



Які твори своїх однолітків слід прочитати першими, ви дізнаєтесь прослухавши рекомендації Голови журі дитячого літературного конкурсу Інни Іщук.






29 коментарів:

  1. Мне очень понравмлись книги и рисунки на них.

    ВідповістиВидалити
  2. Когда же выдадут эти книги я их жду с нетерпением
    Аладин

    ВідповістиВидалити
  3. не очень понравились книги ставлю 5.
    Бетмен

    ВідповістиВидалити
  4. я очень хочу не только подержать эти книги но и прочитать

    ВідповістиВидалити
  5. очень рид за тех хто випускает ети книги
    Бетмен

    ВідповістиВидалити
  6. Я очень рад за до што блогери пишут всьо интересное про гарада про книги.

    ВідповістиВидалити
  7. Я рад у меня нет слов блогери очень фантастичные. Мне все здесь нравится и очень нравится
    писать в блог проба пера.
    Бнтмен

    ВідповістиВидалити
  8. Будем читать?!
    Аладин

    ВідповістиВидалити
  9. поздравляю!!!
    Кэтрин-дэ мяу

    ВідповістиВидалити
  10. Я очень рад что такие люди випускают такицк книги.

    ВідповістиВидалити
  11. Я рад што есьть такие люди таккие што пишут такие книги.

    ВідповістиВидалити
  12. Первое сентября учеба держись!

    ВідповістиВидалити
  13. рад за тех хто пишит ети книги.
    Бетмен

    ВідповістиВидалити
  14. Первый день учёбы. Все так выросли
    Аладин

    ВідповістиВидалити
  15. Я рад за то што есьть такие люди.
    Бетмен

    ВідповістиВидалити
  16. Мне очень нравица ети книги.

    ВідповістиВидалити
  17. Я рад за таких люднй.

    ВідповістиВидалити
  18. Клас просто супер
    Аладин

    ВідповістиВидалити
  19. Я рад за то што есьть такие люди

    ВідповістиВидалити
  20. Я рад за то што есьть талантливие люди

    ВідповістиВидалити
  21. Я за всех рад!
    Аладин

    ВідповістиВидалити
  22. номинации переводчика? Очень интересное предложение стоило бы посмотреть.

    ВідповістиВидалити
  23. Я рад за таких людей што они такие умние.

    ВідповістиВидалити
  24. Я рад за таких людей успеха

    ВідповістиВидалити
  25. я рад за таких людей успехов!

    ВідповістиВидалити
  26. я рад за таких людей успехов

    ВідповістиВидалити