четвер, 20 грудня 2012 р.

Святий Миколай у бібліотеці

День Святого Миколая!

       День Святого Миколая – це завжди свято для всіх людей, а для дітей особливо. Цього дня дітям дарують подарунки, про які вони мріяли.
    Безпосередньо у моїй школі проводили свято так: вся школа була прикрашена різними стрічками, на стінах та в кабінетах висіли портрети Миколи Чудотворця. Наприкінці кожного уроку нам дарували по три цукерки. Попадалася навіть "Рафаелло". Протягом відкритого уроку мови звучала тиха колядка. Після уроку я пішов до бібліотеки. Маленькі "Почитайки" виходили з бібліотеки мені назустріч щасливі, несучи в руках подарунки. Цього дня бібліотекарі влаштували свято. Запросили святого Миколая. Усі разом водили святковий хоровод, співали пісні, декламували і, звичайно ж, отримали подарунки. Маленькі читачі не сумнівалися, що чудеса існують насправді.
    Загалом у мене день пройшов дуже добре. Увечері я їв святкову вечерю у родинному колі. Я думаю, що свято вдалося.


   valikrator




2 коментарі:

  1. От Шуна : День святого Николая ждут не только дети и взрослые.Потому что этот день очень приятен для людей!

    ВідповістиВидалити
  2. Мне тоже святой николай принес подарки
    значит он все таки есть!!!
    Аня и Лера

    ВідповістиВидалити