четвер, 3 лютого 2011 р.

Зростаю разом з Україною


Зростаю разом з Україною


                              Мені дванадцятий минає -
А Україні - двадцять років.
Люблю тебе, Країно рідна,
Я дуже міцно з перших кроків!

Цю солов'їну пісню я чув здавна,
І прямо в мою душу  ввійшла вона.
Своє село побачу - і серце відпочине.
І все гнетуче, мов хмарина, мине.

А зараз я в Одесі милій
На морі Чорнім ходять хвилі...
І небо українське сяє
Любов'ю до країни надихає!
 
Вірші та пісні від любові
Народжуються самі собою!
 
                                     Тащі Євген 12-років 










7 коментарів:

  1. Дуже добре, Евген, що ти любишь свою рідну мову і вона надихнула тебе написати вірш. Ти оздобив його такими гарними фото,що мені вже кортить приїхати до моря в Одесу.
    Іванка з Полтави. Мені 11 років.

    ВідповістиВидалити
  2. Я тоже люблю Украину. Да, фото хорошие подобрал, а стих просто "льється"! Да, да - приезжайте в Одессу - не пожалеете!

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт! Іванка, мені дуже приємно, що хтось цікавиться моїми віршами.Мені цікаво, ти також складаєшь вірші? Якщо це так, то давай спілкуватись в блозі. Чекаю на відповідь.
    Евген.

    ВідповістиВидалити
  4. Євген!Привіт!На спілкування згодна,але в нас не дуже потужний Інтернет, тому писати буду не часто.
    У нашому місті дуже багато хворих на грип,сьогодні і я зосталася вдома, буду читати у ліжку.
    А в Одесі як?
    Не хворіти тобі. Іванка

    ВідповістиВидалити
  5. Женя твой стих очень похож на стих Шевченка"Мені 13 минало".Мне твой стих очень понравился))).Женя угадай кто я :
    1)Я девочка
    2)Учусь в твоей школе
    3)Старше тебя класом.
    Кто я???

    ВідповістиВидалити
  6. Женя!А где можно увидеть твоё фото?Ты настоящий поэт и я хочу с тобой встретится,я тоже Одесситка и зовут меня Алина.Я зайду на блог через два дня надеюсь увидеть твоё фото!

    ВідповістиВидалити
  7. Молодец.Успехов тебе.

    ВідповістиВидалити