четвер, 17 лютого 2011 р.

Конкурс "Найкращий читач України - 2011" в одній із дитячих бібліотек Одеси


    15 лютого я взяв участь у конкурсі «Кращий читач України» та посів на ньому 1 місце. Це був 1 етап конкурсу, а всього їх 4. Я в ході конкурсу мав розповісти про улюблену книгу та проаналізувати її.
      Моя улюблена книга – «Матільда – Мідія» письменника Олексія Юрійовича Надемлінського, випущена видавництвом «Грані – Т». Я особисто знайомий з Олексієм Юрійовичем. Він часто буває у нашій дитячій бібліотеці, а також веде у нас гурток «Проба пера». З ним так цікаво! Щоразу Олексій Юрійович розповідає стільки історій, що я потім увесь тиждень переказую їх і у школі, і батькам!
    Але «Матільда – Мідія» – це моя найулюбленіша книга у Надемлінського! Вона така смішна! Її гумор, по-справжньому, одеський. Ні з яким іншим його не сплутаєш!
      Я дуже намагався добре виступити. А питання мені журі ставило важкі! Але я на все відповів і посів перше місце серед шестикласників. Тепер готуюся до другого етапу конкурсу.
                                                                                                                             Тащі Євген




Перше місце у Конкурсі серед шестикласників посів Тащі Євген (школа №68)

Перше місце у Конкурсі серед семикласників посіла Кудрявцева Іра (школа №39)






2 коментарі:

  1. Я ТОЖЕ участвовал! ТОЖЕ в Одесской области! ТОЖЕ занял 1 место! ТОЖЕ среди шестикласников! Встретимся в Одессе!!!

    ВідповістиВидалити
  2. А во Львов отправится хорошая девочка :) Даже две :) Правда, в викторине они были совсем незаметны, увы))))

    ВідповістиВидалити