вівторок, 19 вересня 2023 р.

Нові надходження до книжкового фонду. Для дошкільнят

 




Брати Грімм

Вiльгельм Гауф

Казки



    До книжки увійшли твори великих німецьких казкарів Якоба і Вільгельма Грімм "Бременські музиканти", "Пані Метелиця" та Вільгельма Гауфа "Карлик Ніс", які з незмінним задоволенням читали і читають діти у всьому світі. Їх казкові герої залишаються найулюбленішими у маленьких читачів. Пропонуємо для вас казкові хіти!



Юлія Ілюха


Історія Цвірінька




    Привіт! Це я - курчатко Цвірінько. Я народився в незвичній родині. Моя мама - красуня-качка Крянь. Мій тато - мужній качур Кряч. Мої брати та сестри - однаковісінькі жовтенькі каченята. Я люблю свою сім’ю, мандри та пригоди. Гайда зі мною до Качиного міста слухати мої історії - історії Цвірінька!

Чекаємо вас! 

Катерининська, 67




Немає коментарів:

Дописати коментар