понеділок, 6 лютого 2023 р.

Виставка одеської художниці Лариси Дем'янишиної

 




    В універсальній читальній залі центральної дитячої бібліотеки з Катерининської 67 триває виставка робіт одеської художниці Лариси Дем'янишиної.

    Кожна з картин виконана в різній техніці, з різним настроєм і все ж таки в кожній з них відчувається єдиний стиль - Стиль Майстра.

    Але зараз я хочу поговорити про інше. Про роботи Лариси Дем'янішиної як художника-ілюстратора.

    Не секрет, що хорошої книги не буває без ілюстрацій. І центральне місце звичайно займає обкладинка.

    Ілюстрація обкладинки збірників - це особлива задача. Погодьтеся, що потрібно відчути загальний дух та настрій, саму концепцію, якщо хочете, збірки. Взагалі обкладинка - це обличчя будь-якої книги, від неї залежить – чи захоче потенційний читач взяти її в руки, чи виникне бажання відкрити її.

Мені пощастило брати участь у кількох проектах, де головним редактором виступав такий метр української дитячої літератури, як В. Рутківський, а над обкладинкою працювала Л. Дем'янишина ("Одеська хрестоматія", "Барабулька", "Одеський меридіан" та ін.). На мій погляд, художнику в кожному випадку вдавалося вхопити суть, напрямок збірки. Кожна нова робота по-новому розкривала зміст книги. І коли я знайомився з її роботами, не переставав дивуватися: щоразу митець знаходила новий погляд на ті твори, які мені були добре знайомі.

    Я можу ще багато чого розповідати про роботи Лариси Дем'янишиної, але думаю, що краще самим прийти на Катирининську і побачити все на власні очі.

    Виставка працює з 10.00 до 17.30 весь тиждень, окрім вихідних. Вхід вільний.

    Лише до 20 лютого. Поспішайте. Це варто побачити.

    

О.Надемлінський

дитячий письменник, член НСПУ



1 коментар: