четвер, 16 травня 2019 р.

І на святі, на родиннім вас усіх вітаємо!



Сімейне свято відбулося! Працювала родинна book-лабораторія " Читацький Ген".
Кожна з сімей  презентувала " Сімейний кошик читання". 

Діти та їх батьки розповідали про свої читацькі вподобання та сімейні традиції.







 Були представлені Книжково-ілюстративна виставка: «В родинному колі ми з   вами зростаймо …»  та Вернісаж дитячих малюнків «Ось  я родину намалював»


















 Кожний  з родини показав свої здібності у веселих конкурсах. Найменьші члени родини прийняли участь у літературному бібліотвістері.


У
 теплому бібліотечному родинному колі грали на  піаніно, співали пісні, розповідали вірші та  танцювали! 

Кожен зміг показати свої творчу наснагу у майстер-класах: “Моя родина в Paint”, “Створи чудову іграшку власноруч”, “Хто швидше збере “Кубик-Рубик”, “Ірландський степ — це просто!”









Наприкінці свята було чаювання в  бібліотечному родинному колі та дискотека.









19 коментарів:

  1. было очень очень весело!Мне поравилось!Всё круто!Люблю праздники!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень крутой праздник! Мой любимый день семьи! (хоть и праздную впервые, но только благодоря этой любимой библиотеке!!! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Я очень люблю вашу библиотеку

    ВідповістиВидалити
  4. Очень люблю праздники в этой библиотеке!Эта библиотека делает прзадники реалистичней!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень люблю векторины в этой библиотеке! Особенно великие праздники!

    ВідповістиВидалити
  6. оень круто тут на празднике

    ВідповістиВидалити
  7. Мне очень нравится праздники в етой библиотеке

    ВідповістиВидалити
  8. Люблю эту библиотеку в ней очень весело и прздники стоют намного лучше!

    ВідповістиВидалити
  9. мне нравиться эта библиотека

    ВідповістиВидалити
  10. в этой библиотеке очень мне понравились конкурсы,праздники и книги

    ВідповістиВидалити
  11. я обожаю эту библеотеку тем что она всегда кокиета конкурсы вобшем она класс

    ВідповістиВидалити
  12. я люблю эту библиотеку она мне как семья!!! defasf

    ВідповістиВидалити
  13. Мне нравится сдесь потомушто здесь можно найти кучу интересной информацыи

    ВідповістиВидалити
  14. мне было интересно рассказать о Гарри Потере

    ВідповістиВидалити
  15. Тут очень прикольно И ТУТ ПРИКОЛЬНИЕ САТРУДНИКИ

    ВідповістиВидалити
  16. я люблю эту библиотеку она мне как семья!!! defasf

    ВідповістиВидалити
  17. я эту библеотеку обожаю как семью потомушто там увожают тех кто навешяют эту библеотеку я тибя люблю БИБЛЕОТЕКА КЛАС афтор Костя Гусароф

    ВідповістиВидалити