четвер, 14 травня 2015 р.

Тепер про нас знають в Іспанії

З 21 по 26 квітня у Дні Пам'яті про Чорнобиль
у школах Пальма-де-Майорки учні дивилися наші презентації е-малюнок
"Чорнобиль очима українських дітей"
та слухали розповідь нашого партнера та друга бібліотеки Голови відділення
"Діти Чорнобиля" Валентини Петрівни

 
Усі заходи проходили у рамках Європейського Чорнобильського тижня пам'яті
«За майбутнє після Чорнобиля та Фукусіми» в Іспанії були приурочені
29 річниці аварії на ЧАЕС.
  Зустрічі пройшли в Пальма-де-Майорка,
Са Побла, Муро, Інке, в інституті жінок Балеарських островів,
в Асоціації українців Майорки


Асоціація українців провела
акцію «Запали свічку»
на згадку про постраждалих і як нагадування про небезпеку



    Валентина Петрівна ділиться враженнями:
       - На всіх конференціях, як молодь, так і дорослі
з цікавістю та увагою слухали інформацію про Чорнобиль, ставили запитання. У презентації представлено матеріал про мужність ліквідаторів, зокрема Одеської області, про роботу творчої майстерні «Чорнобиль очима дітей», створеної у бібліотечно-інформаційному центрі на базі дитячої бібліотеки.
    Особливо зворушили почуття іспанських школярів малюнки та вірші, написані нашими читачами для участі у Міжнародному фестивалі «Чорнобильські мотиви» у Дніпропетровську.


     Головним уроком Чорнобиля для молодих людей у світі є усвідомлення відповідальності
  за себе та навколишній світ, тому нашу Майстерню в бібліотеці ми й назвали
"Я черговий за Планетою"

З матеріалами, наданими Валентиною Соларьовою,
  працювали блогери Валентин та Марія
                                 

16 коментарів:

  1. ничивосибе=))))во столькиг городах за границой знают это я демал што уже забыли

    ВідповістиВидалити
  2. Я уважаю эти дни и рад что в Испании показали рисунки наших читатилей.
    олег03

    ВідповістиВидалити
  3. я впервые услышал о Чернобыле, было интересно Даник

    ВідповістиВидалити
  4. я хочу поехать в Чернобыль и посмотреть что там сейчас
    Игнат

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже хотел бы поехать и посмотреть что сечас в чернобыле. Серёжа

    ВідповістиВидалити
  6. Я хочу поехать в харьковь там красиво

    ВідповістиВидалити
  7. Я хочу поехать в европу там красива

    ВідповістиВидалити
  8. Я хочу поехать в европу там красиво
    Кетрин де мяу

    ВідповістиВидалити
  9. Мне очень интереснознать что в чернобыле!

    ВідповістиВидалити
  10. в чернобыле редко кто побывал

    ВідповістиВидалити
  11. лера из блезняшек19 травня 2015 р. о 14:36

    я согласна с последним коментарием! чернобыль ето гиблое место, после аварии!
    я слышала что в черонобыле только два человека!! интересно ето правда?

    ВідповістиВидалити
  12. мне очень понравилось точто нашы замечательные рисунки потомучто они уже доехали до испании а они еще могут до других стран дойти
    от марка

    ВідповістиВидалити
  13. Мне понравились рисунки детей.

    ВідповістиВидалити