вівторок, 28 квітня 2015 р.

Читачі УЧЗ на міському театралізованому конкурсі "На сонячній галявині"

24 квітня відбувся міський театралізований бібліотечний
конкурс "На сонячній галявині",
  присвячений ювілею українського дитячого письменника Всеволода Нестайка.
Команда бібліотек Приморського району удостоїлася
грамоти "За ерудицію".



Прекрасно показали себе і юні артисти -
  учні 4-Б класу школи № 68
Олефіренко Олег, Коробка Інесса, Лащев Андрій, Ширяєв Іван у театралізованому дійстві.


Усі учасники конкурсу – активні читачі бібліотек – отримали у подарунок книги та грамоти.



Репортаж вели бібліотекарі та блогери Олег О., Влад Ш.



12 коментарів:

  1. мне понравился етат конкурс

    ВідповістиВидалити
  2. Я из этого класса и видел как они тренировались и скажу - молодцы!
    крутой

    ВідповістиВидалити
  3. смешная тренировка вишла

    ВідповістиВидалити
  4. мне тоже очень понравился етат конкурс

    ВідповістиВидалити
  5. Прикольный конкурс.

    ВідповістиВидалити
  6. мне очень понравилось это выступление
    крутой

    ВідповістиВидалити
  7. Я таже люблю конкурсы

    ВідповістиВидалити
  8. Отличные ребята хорошо выступили.
    Игнат03

    ВідповістиВидалити
  9. молоцы пацаны
    крутой

    ВідповістиВидалити
  10. Я зкажу ребята молоцы

    ВідповістиВидалити
  11. Мне понравились рисунки дете понравился мне рисунок с крокодилом .

    ВідповістиВидалити