неділю, 26 квітня 2015 р.

ПОКОРЯЄМО ПРАВОВИЙ ОЛІМП!




23 квітня відзначається
День книги та авторського права.
Бібліотека завжди відзначає його виставками, зустрічами з авторами та цікавими квестами – вікторинами.




Штурмували Правовий Олімп першокурсники юридичного ліцею:
команди "Феміда" та "Юстиція".
"Феміда" вела до останнього конкурсу, але з перевагою в одне очко перемогла "Юстиція"!




Журі вручає грамоти капітанам команд





В Іспанії, країні-засновниці свята, його ще називають
"День книги та троянди": кожному, хто купив у цей день книгу, дарують троянду!
Супер подарунок фанатам книги та читання!

  Репортаж підготували блогери Лера та Таня



8 коментарів:

  1. Мне нравиться праздник книги
    Кетри де мяу

    ВідповістиВидалити
  2. Репортаж мне понравился. Я тоже являюсь автором этой библиотеки. ОЛЕГ03

    ВідповістиВидалити
  3. мне понравился праздник книг

    ВідповістиВидалити
  4. Я очень люблю праздник книг!

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже люблю празник книг

    ВідповістиВидалити
  6. мне очень понравелись песатили книг

    ВідповістиВидалити
  7. Я люблю читать книги и я люблю библиотеку

    ВідповістиВидалити