середу, 19 березня 2014 р.

Інтерв'ю з боксером. Перемоги наших читачів!


Представляємо вашій увазі інтерв'ю з найсильнішим боксером серед наших читачів віком до 12 років Владом Пасічником

- Владе, як давно ти займаєшся боксом?
Влад- Цього року буде вже рік як я ходжу до дитячої спортивної школи з боксу
- Коли ти дебютував на змаганнях?
Влад- Вперше я брав участь у міських змаганнях через 3 місяці, після того як почав займатися!
- Ти успішно виступив?
Влад – Так, я посів перше місце.
С.К.- Ось це здорово, перше змагання та одразу переможець! Вітаємо тебе!
- Я сам цього не очікував.
- Скільки часу ти приділяєш боксу?
Влад - Я ходжу на бокс тричі на тиждень, займаємося години по дві.
- У житті вміння боксувати тобі доводилося застосовувати?
Влад - Поки що ні, хоча звичайно ситуації бувають різні. Але я намагаюся словами оминути конфлікт.
- У яких змаганнях ти ще брав участь за цей час.
Цього року я знову брав участь у дитячих міських змаганнях і посів 2 місце. Суперник виявився сильнішим за мене. Ну, нічого я ще тільки вчуся.
- Що ж 2 місце це теж почесно. Щасти тобі Влад і нових перемог!

Інтерв'ю провів С.К. 






11 коментарів:

  1. Я боксам не увлекаюсь, я люблю музыку
    Тебе Влад , желаю удачи!
    Меня зовут Илья

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю тебя! А я увлекаюсь карате
    Джон

    ВідповістиВидалити
  3. Ух. ты, молодец! Я бы тоже хотел заниматься боксом, да боюсь побьют!
    Ник

    ВідповістиВидалити
  4. Я бокс смотрю по телевизору. Желаю Владу всегда занемать 1е место.
    Цао.

    ВідповістиВидалити
  5. Я боксом никогда не занимался, думаю это круто.
    Ирд

    ВідповістиВидалити
  6. Молодец Влад! Я тоже люблю бокс и даже один раз был с папой на настоящих соревнованиях
    Дима

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю тебя Влад, с победой! 1 место не многим удавалось получить
    АНДРЕЙ

    ВідповістиВидалити
  8. Влад, я тебя поздравляю с победой

    ВідповістиВидалити
  9. Я боксом не занимаюсь но мне очень хочется. Мама и Папа не разрешают, потому что у меня было 4 раза сотресение мозга.Так что у меня будет другой вид спорта. vovan

    ВідповістиВидалити
  10. Я очень рад за моего друга Влада что он победил и выиграл 2 место
    влад

    ВідповістиВидалити
  11. Я увлекаюсь боксом, это очень хороший спорт, я рекомендую всем заниматься этим спортом.
    Красатон

    ВідповістиВидалити