четвер, 27 лютого 2014 р.

Подорож у країну мов

21 лютого в універсальній читальній залі
дитячої бібліотеки за участю: групи дошкільнят «Почитайки» та їхніх батьків, учнів та педагогів ОМСШ №15 відбулося свято, присвячене Міжнародному Дню рідної мови.




Я та мої друзі брали участь у захоплюючій подорожі до країни рідної мови.
На станції «Україна» наш квартет виконав пісню на вірші Тараса Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» музика Д.Крижанівського




Найменші читачі бібліотеки, "Почитайки", декламували вірші О.Забужко «Рідна мова» та вірш В.Гринько «Люба матуся»



Євген Сметанін, педагог нашої музичної школи, виконав музику запального романсу "Вогненний помах Мулетти" і ми опинилися в сонячній Італії.


А потім були веселі конкурси на станціях "Угадайка" та "Словознайка"
Усі учасники отримали чудові призи та подарунки.
Ми з сестрою розповіли всім своїм друзям про чудове свято
у бібліотеці!

Вікторія та Валерія, учениці музичної школи №15




6 коментарів:

  1. Какой интересный праздник в библиотеке!
    Я тоже знаю много стихов на русском, украинском и даже на английском языке
    Ник

    ВідповістиВидалити
  2. А мой радной язык украинский

    ВідповістиВидалити
  3. интересные конкурси, А я не люблю стихи, но они забавные
    Максим

    ВідповістиВидалити
  4. Интересное сообщение, хочу научиться играть на гитаре
    Джон

    ВідповістиВидалити
  5. я вас знаю Лера и Вика вы учитесь в 68 школе в 5-б классе
    Кристина

    ВідповістиВидалити
  6. В этой библиотеке всегда интересние праздники
    Тая

    ВідповістиВидалити