четвер, 13 лютого 2014 р.

Музична прогулянка

     Музику я полюбив зовсім маленьким. Скільки пам'ятаю себе, завжди любив її слухати.


     А згодом став під музику танцювати. Так хотілося стати з нею одним цілим. Найбільше мені тоді подобалася пісня "Бременські музиканти".
     А яке диво самому грати! Я вибрав свій музичний інструмент у 4 роки. Не знаю, чи випадково це сталося, чи ні. Історії така: якось ми з мамою гуляли вулицею Пушкінською. Ми завжди милуємось цією вулицею: гарна, широка, зелена!
     Якось на прогулянці я зупинився перед одним таким будинком, а мама каже: «Хочеш увійти в музей?» "В музей! В музей!" – закричав я. І ми опинилися у музеї західного та східного мистецтва. Важлива тітка продала нам квиток і ми піднялися мармуровими сходами у величезний світлий зал. Перше, що я побачив – скрипка! Картина із намальованою скрипкою! І мене осяяло: немає в світі нічого кращого за скрипку! Я хочу на ній грати! Я обов'язково навчусь!
     У 5 років я вступив до музичної школи. Звісно, за класом скрипки! У школі я дізнався, що в Одесі було багато відомих скрипалів. Викладав великий учитель – скрипаль П. Столярський.
      Скрипка – це щось! Я вже брав участь у музичних конкурсах та концертах.
      Мені так подобається самому створювати музику! Дякую, матусю за той давній похід до музею! За мою першу скрипку!
  
  Автор – Алік П.



12 коментарів:

  1. мне нравится улица Пушкинская я люблю по ней гулять мне нравится его памятник лёха

    ВідповістиВидалити
  2. Я тоже очень люблю музыку и учусь играть на пианино
    Музыкант

    ВідповістиВидалити
  3. Мне понравился рассказ
    костя

    ВідповістиВидалити
  4. Мне понравилось, что этот мальчик любит музыку и я тоже люблю музыку.
    Драчливый Мальчик

    ВідповістиВидалити
  5. Мне понравились новые песни например Леди Гага, а еще я хочу услышать игру Алика.
    Исэр

    ВідповістиВидалити
  6. Я бы тоже хотел научиться играть на скрипке
    Джефри

    ВідповістиВидалити
  7. я люблю играть на пионино
    мой любимий мультик в детстве бременские музыканти
    мне понравился твой рассказ
    соня и макс

    ВідповістиВидалити
  8. Я тоже обязательно пойду в этот музей.
    Ирд

    ВідповістиВидалити
  9. мне оченьпонравился разказ мальчику очень нравится скрипка я люблю когда играет скрипка

    ВідповістиВидалити
  10. здорово, я тоже захотела пойти научиться играть , Юля

    ВідповістиВидалити
  11. мне очень понравился этот рассказ про музыкальную скрипку
    андрей

    ВідповістиВидалити
  12. Я б хотел бы научиться играть на скрипке а пока умею рисовать на компьютере
    Джефри

    ВідповістиВидалити