четвер, 26 грудня 2013 р.

Як я відвідав міжнародний фестиваль

                             
Я хочу вам розповісти, як мені пощастило!

    12 грудня у складі одеської делегації я виїхав до міста Дніпропетровська на міжнародне
фестиваль "Чорнобильські мотиви".
    У складі делегації я опинився не випадково. Справа в тому, що у нашій бібліотеці часто відбуваються зустрічі з ліквідаторами Чорнобильської аварії. Я багато дізнався про те, як важко було ліквідаторам боротися із наслідками вибуху реактора.
     Мені захотілося зробити малюнки про Чорнобиль, щоби всі побачили, що така катострофа не повинна повторитися ніколи! Один з моїх малюнків "Чорнобильське чудовисько, йди геть!" бібліотека надіслала на конкурс "Чорнобильська палітра". Ще я вивчив вірш Ліни Костенко про Чорнобиль, щоби взяти участь у конкурсі читців-декламаторів.
     І ось нарешті я на фестивалі!
    Які гарні пісні я почув! Побачив справжніх поетів! Читачі теж чудово читали на конкурсі "Зірка полину"!


 За виступ на конкурсі читців я отримав диплом та приз глядацьких симпатій. А мій малюнок нічого не зайняв. Але наступного року я обов'язково братиму участь у фестивалі. Так хочеться знову побувати у Дніпропетровську та зустрінеться з цікавими людьми!





Радик Ч.



1 коментар:

  1. Радик Чоконар мой однокласник. Я за него очень рад,потому что он поехал в Днепропетровск.

    ВідповістиВидалити