пʼятницю, 6 грудня 2013 р.

"Наше майбутнє в бібліотеці!" - девіз сучасних читачів

Дорогі друзі та шанувальники бібліотеки!
Поспішаємо поділитися з вами радісною подією!
Цього року наша система дитячих бібліотек виграла грант
на отримання та встановлення 15 комп'ютерів із програмним забезпеченням.
Наш бібліотечно-інформаційний центр отримав 4 нових комп'ютери!










Запрошуємо всіх на заключну презентацію
«Бібліотека – простір відкриттів»,
присвячену цій чудовій події.
Свято відбудеться в універсальній читальній залі
18 грудня о 13.00
за участю:
- співробітників бібліотеки, учасників проекту "Бібліоміст", яка є частиною міжнародної програми "Глобальні бібліотеки", що фінансується благодійним фондом Білла та Мелінди Гейтс;
- представників цієї програми в Україні Матео Новака та Дарії Стулової;
- начальника департаменту культури та туризму Одеської міської ради Т.Ю.Маркової;
  - учасників проекту "Щасливе дитинство";
- а також наших гостей: відомих одеських письменників Олексія Надемлинського, Інни Іщук, чудового драматурга Михайла Крупника та провідної артистки філармонії Лариси Хонич;
- учнів та педагогів ЗМШ №15, юридичного ліцею №1, активу наших читачів та батьків.
 У програмі свята:

  • виступ найменших наших читачів гурту "Почитайки";
  •   літературна композиція за мотивами твору М.Крупника «І так ми житимемо в Одесі!...»
  •   Лотерея-розіграш "Випробуй себе"
  • Музичний дивертисмент
 І багато цікавого та несподіваного для всіх!
Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь
у нашому святі
                       "Бібліотека – простір відкриттів"

Приймаємо вітання та подарунки від усіх гостей нашої зустрічі!




11 коментарів:


  1. Я в библиотеке уже как год . это хорошая библиотека . здесь нас учат стихам , компютарам.

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо библиотеке за то. что там есть такой замечательній центір. МЫ приходим даже в васрисенье

    ВідповістиВидалити
  3. Я И ЕСТЬ Я ВОТ С ЛЕВА СТОЮ МИ ВО ЕТО ВРЕМЯ РАСКАЗИВАЛИ СТИХИ А С ЛЕВЕО РАДИК

    ВідповістиВидалити
  4. Мой дру Радик участвулав в конкукурсе

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мой дуг Радик участвовал в этом конкурсе. Я за него очень рад А в прошлам каментарие были непаладки

      Видалити
  5. Поздравляю всех с Новым годом

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравляю всех с Новым годом жылаю всем щастя и успеха

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю всех с Новым годом 2014 !

    ВідповістиВидалити
  8. Я позравляю всех с Новим Годом! Я желаю всем счастья и здоровья.

    ВідповістиВидалити
  9. Я поздравляю всех с Новым Годом желаю счястя

    ВідповістиВидалити
  10. Я жду от компьютеров новых игр

    ВідповістиВидалити