неділю, 11 листопада 2012 р.

Мій «Час великих очікувань»


    Я люблю професію натураліста, тому що в ній вивчають тварин.
       Колись я їздила до Горбівців до двоюрідної сестри. Це маленьке зелене село. Там дуже багато котів. У моєї бабусі був один чорний кіт, від якого народився його чорний онук
Перед селом було якесь поле. Воно було все усіяне незрозумілими довгими світло-жовтими квітками.
       Тоді я мріяла стати натуралістом. Тоді мені подобалося спостерігати тварин. Я завжди ними цікавилася.
       До нас того дня приїхала незнайома дівчинка. Це виявилася подруга моєї двоюрідної сестри. Дівчинку звали Валентина. Ми з нею швидко познайомились. Вона приїхала велосипедом. Велосипед був спортивний. Після знайомства ми з нею почали грати. І тут вона помітила маленьке зелене жабеня. Вона відразу почала бити його м'ячем, щоб упіймати. І тут у справу втрутилася я. Я буквально полювала на нього, але з добрими намірами. І під кінець полювання я спіймала його, і тут-таки всім похвалилася. Тут прийшла бабуся. Вона сказала: «Кинь жабу! Від неї ж бородавки будуть!»
       Неподалік було село Багринівці. Воно по сусідству із селом Горбівці. Ці села так називають тому, що там дуже багато каменів, а також пагорбів та гірок.
       Там я теж полювала на жабеня. Його я побачила під яблунею. Він був сіро-бурого кольору. Я за ним одразу побігла. Але він не давався мені. Мама казала: «Ходімо додому, вже темно». Все одно ми з ним пробігли весь яблуневий сад, доки не дійшли до кущів. Жабеня було дуже юрке. Я ганялася за ним цілий день. Потім побігла додому.
       Я й зараз мрію стати натуралістом.

Злата Гусак-Шкловська, 8 років




11 коментарів:

  1. Здорово ты про лягушку. Я бы ее раздавил, очень боюсь жаб. А у тебя получилось ее отпустить.
    Радик.

    ВідповістиВидалити
  2. Какой ты интересный человечек, зпата
    удачи в жизни!

    ВідповістиВидалити
  3. а у нас полно в саду лягушек и я их со всем не боюсь мне больше нравятся стрекозы
    я бы написала рассказ о стрекозах только куда его послать?
    кристина,мне 10лет

    ВідповістиВидалити
  4. Радик, почему ты так боишься жаб? Ты что, струсил?

    ВідповістиВидалити
  5. Злата! Я тоже хочу быть натуралистом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Хорошо.Но я не знаю,стану ли я им.И кстати,как тебя зовут? И вот ещё, не прячься за слово Анонимный.
      Злата

      Видалити
  6. Злата мне очень понравилась твоя история как ты ловила лягушат.Но будь сними поосторожней ведь они бывают ядовитыми.

    ВідповістиВидалити
  7. я очень люблю животных
    а ты7

    ВідповістиВидалити
  8. У меня во дворе тоже много котов!Однажды,у одного котенка,Трона,было воспаление глаза,так моя мама приложила к его глазу заварку от чая,и у него все прошло!Это так,совет на всякий случай!
    mamamor

    ВідповістиВидалити
  9. Я никогда не видил жаб, но видил на картинках, противние.

    ВідповістиВидалити
  10. Мне понравелось рисунок свободный дух эллады
    Клавдии

    ВідповістиВидалити