четвер, 16 серпня 2012 р.

Літо під IPARUSом




    Ще у липні я з моїми друзями з бібліотечного центру підготували е-малюнки на перший Всеукраїнський конкурс дитячих малюнків на планшетах на тему повісті В.Катаєва "Біліє вітрило самотнє".
      Робот було майже 200. І як я зраділа, коли мені зателефонували на мобілу і сказали, що мій малюнок у числі десяти найкращих увійшов до Фіналу.
      З моїх бібліотечних друзів у фіналі було ще дві класні роботи: Артема Клюєва та Яна Омельяна.
    Спочатку була радість, а потім жах-я ніколи не малювала на планшеті!
       Тоді я і ще один читач Саша Т. з бібліотекарями з Центру, весь час, що залишився, тупо ходили малювати в Цитрус на Преображенській, де за нас вболівали вже й продавці.
       У фіналі конкурсу, 3 серпня, ми малювали на планшетах у реальному режимі – у присутності журі та глядачів в Одесі на вул. Дерибасівській. Я малювала в парі з Настею зі Львова. На фотці вгорі ми.
        Ми були першою парою, і, на жаль, не встигли обмінятися адресами.
Настя, якщо ти прочитаєш це повідомлення - відгукніся в блозі.
      Я захоплена твоєю майстерністю та фантазією!
       Переможцем став Ян Омельян, отримав у подарунок найпопулярніший у світі планшет – iPad 3.






                                                                               
                                              

  Валерія З.

                        

2 коментарі:

  1. Молодцы,ребята! Рисунки хорошие,а на планшете трудно рисовать?
    Катя Р.

    ВідповістиВидалити
  2. я тоже рисовал на конкурс,но не вышел в финал
    руслан

    ВідповістиВидалити