четвер, 12 липня 2012 р.

Мої "Червоні вітрила"

  Здрастуйте, мене звуть Лаврик Анастасія, я блогер у "Пробі пера".
  Зараз я хочу розповісти про захоплення творчістю письменниці Джоан Роулінг. Почала я читати її книги два чи три роки тому і не могла відірватися від жодної. Найбільше мені сподобалися стосунки між героями.
Судіть мене як хочете, але незважаючи на те, що головний герой там Гаррі Поттер, мені найбільше симпатичні близнюки Фред і Джордж Візлі, з їхнім умінням жартувати, розважатися і не давати себе образити.
    Найбільше я сміялася, коли брати почали боротися з цим огидним професором Амбриджем, і навіть Півз став на їхній бік.
    До речі, це вони мене навчили не давати себе образити і не боятися йти проти всіх.

    Ось так виникли мої "Червоні вітрила" - писати так само, як і Роулінг, а може навіть краще)



4 коментарі:

  1. Гарри Поттер это конечно, здорово! А где же твой "Алый парус".Жду
    Олег М.

    ВідповістиВидалити
  2. Я тоже пишу для детей. Живу в России. Сейчас в Одессе на отдыхе. Зашел в библиотеку воспользоваться интернетом и мне предложили познакомиться с этим интересным детским блогом.
    Настя,Ваня, Ирочка, Валик - совершенствуйтесь дальше. Вы талантливы! С уважением Илья Коргозов

    ВідповістиВидалити
  3. гарипотор етоконешно.здорово а где же твой альй парус жду
    кетрин де мяу

    ВідповістиВидалити
  4. я бил очень много раз на конкурсе
    давид

    ВідповістиВидалити