четвер, 5 травня 2011 р.

Наша пам'ять - Чорнобиль

 
    Мабуть, ви мене знаєте. У мене є маленька сестра: їй 4 роки. А моєму братові – 9 років. Ми - сім'я Камальдінових з Одеси. Я - Рома (На фото ліворуч). У бібліотеці ми отримали грамоти та цікаві подарунки за малюнки про Чорнобиль. 

    Мені запам'яталася розповідь мами 6 дітей про свого чоловіка-пожежника, який гасив пожежу на станції, чим врятував багато життів. Але сам нещодавно помер від променевої хвороби. А його діти такі добрі ми хотіли б з ними подружитися і домовилися зустрічатися з ними в бібліотеці.

    Я - Камальдінов Сашко. Мені запам'яталося, що якщо зібрати 1000 журавликів, тоді виконається будь-яке бажання.

    А моїй сестрі Каті сподобався макет Пам'ятника «Чорнобильцям», який зробили старші читачі.  




Немає коментарів:

Дописати коментар