середу, 11 березня 2015 р.

Разом с Тарасом Шевченко у бібліотеці!

Ми продовжили національний марафон, присвяченний пам'яті
 Тараса Григоровича Шевченка.

В бібліотечно-інформаційному Центрі ми стали учасниками різноманітних конкурсів: прочитай свій улюбленний вірш Т.Шевченка, намалюй "Тарасову хату". У конкурсі електронних малюнків перший приз отрімав Давід Ф., а у живописному конкурсі - Вячеслав Ф.

Наймолодші читачи також натхненно малювали хатинку Тараса.
Скласти пазли і отримати портрет молодого Шевченка виявилось не так-то й просто, перемогла команда "Україна - Батьківщина"
 А потім був потрясний флеш-моб. Дивиться як це було!

Постійні блогери Лера & Слава




18 коментарів:

  1. Красивые рисунки.miss18

    ВідповістиВидалити
  2. мне очень понравилось как мы складывали пазлы

    ВідповістиВидалити
  3. мне понравилось как я рисовал Тарасову хату
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  4. Мне очень понравилось как рисовал Славик Тарасову хату))))
    dianadikaya

    ВідповістиВидалити
  5. красивые рисунки и очень интересно ))

    ВідповістиВидалити
  6. красивые рисунки и очень интересно ))

    ВідповістиВидалити
  7. красивые рисунки и очень интересно )) ( Екатерина )

    ВідповістиВидалити
  8. Я знаю красивый стих Тараса Шевченка
    Кетрин демяу

    ВідповістиВидалити
  9. Мне очень понравилось это видио)
    Серёжа12345

    ВідповістиВидалити
  10. мне понравилась флеш моб
    Sevcik

    ВідповістиВидалити
  11. Я знаю стих Тараса Шевченко реве та стогне днипр широкий

    ВідповістиВидалити
  12. Мне понравилось!
    Денис

    ВідповістиВидалити
  13. Мне нравится стихи его!!
    крутой

    ВідповістиВидалити
  14. Мне нравятся стихи!
    Денис

    ВідповістиВидалити
  15. очень интересно вы придумали
    от марка

    ВідповістиВидалити
  16. Я знаю стих Тараса Григоривича реве та стогне днипр широкий

    ВідповістиВидалити
  17. Я там був й мне сподобались книги,

    ВідповістиВидалити