вівторок, 5 грудня 2023 р.

У нас нові книги: Олександр Шатохін “Найщасливіше левеня”

 


Олександр Шатохін

(коротка автобіографія)


    Мене звати Олександр Шатохін і я ілюстратор, автор дитячих книжок. Не уявляю свого життя без малювання. Ще з дитинства пам’ятаю чарівне відчуття, коли я розглядав ілюстрації у книжках. Це завжди на мене якось по особливому впливало, ніби гіпнотизувало , та здавалось чимось дуже привабливим-книжка з ілюстраціями. Тому мрія стати художником була з дитинства, а оте відчуття втілилось в те, що я малюю ілюстрації для книжок і створюю свої власні істрії. Це чудове і неймовірне відчуття коли ти можеш розповісти історію, та ще й сам її проілюструвати, як ти це бачиш та хочеш.

    Співпрацюю з видавництвами Крокус, Маміно, Небо, Видавництво Старого Лева, Якабу , з українським брендом оригінальних подарунків Gifty. Полюбляю хорошу музику, подорожі, цікавих людей. Коли є вільний час готую)


Олександр Шатохін

Найщасливіше левеня


    У спекотній Африці живе Левеня, яке мріє бути музикантом. Але Тато-лев проти, адже вважає, що Левеня має стати царем звірів. А для цього мусить навчитися грізно гарчати, а не грати і співати. Невже Левеняті доведеться відмовитися від власної мрії?


Приходьте до нас на Катерининську, 67

Використані матеріали із відкритих джерел




Немає коментарів:

Дописати коментар