неділю, 15 вересня 2019 р.

День програмістів та комп'ютерника


 Щорічно на 256-й день року відзначається неофіційне свято - День програмістів та комп'ютерника. Число 256 ( два у восьмому ступені) обратне тому, що це кількість чисел, які можна виразити за допомогою одного байта. Цього року свято випало на 13 вересня.

Найчастіше  слово " програмування" асоціюється у звичайної людини тільки з персональним комп'ютером, проте це не так. 













Ми щогодини стикаємося з плодами праці програміста. Дивимося ми телевізор, чи слухаємо радіо, чи розмовляємо по телефону-  ми користуємося тим, що створив програміст. Мабудь жодна професія не охоплює так широко сфери нашого життя. Значення професії програміста у повсякденному житті важко недооцінити.


Маленький "Читайлик" Миша та його перший  електроний шедевр - Акула Пузирьок


Наші користувачі також прилучилися до святкування цього дня. Відповідали на питання вікторини " Для чого потрібні програмісти?", дивились пізнавальні відео, робили перші кроки у програмуванні за допомогою учнів " CODE CLUB" Миколи та Сергія.







Перший маленький шедевр нашого " Читайлика" Данусі- мультфільм зі стікботами


А також записували відеолистівки з подяками та побажаннями. 





Користувач Гордій готує подарунок програмістам


+








5 коментарів:

  1. Круто! Я с братом тут говорил какого быть программистом :) Желаю тысячи подписчиков и читателей этой библеотеке! :) Удачи вам во всём! :]

    ВідповістиВидалити
  2. круто,но почему там не было меня? Эхх ладно... Но всё ровно библиотека ТОП 1 по миру! Не знаю как другим, но для меня это так! И не кто не сможет изменить моё ришение!

    ВідповістиВидалити
  3. "Очень весело придумывать игры и другое!" так скажут люди которые хотят стать программистами, так вот, вы сильно ошибаетесь! Это не то что весело, это бомбезно круто! Особенно с этой библиотекой! Удачи вам во всём! И люди которые не любят эту библиотеку, а приходят сюда только поиграть, вы не изменете моё мнение о этой библиотеке! Так как я тут много чего добился! СПАСИБО ВАМ БОЛЬШОЕ! Интересно, а есть день библиотеки? Или я был на этом празднике... не помню, ну очень круто!

    ВідповістиВидалити
  4. Хочу увидить программистов в реальной жизни! Желаю им всего най лучшего и этой библиотеке конечно же! Хмм...интересно... сколько они создавали все эти компютеры ,ноутбуки и т.д.?

    ВідповістиВидалити
  5. я когда шел в библиотеку услышал кто рисует )

    ВідповістиВидалити