четвер, 27 грудня 2018 р.

Бібліотечні детективи в Українському домі!

Природньо, що на Різдво бібліотечні детективи досліджували історію  української ікони.




Слідство ведуть читачі Сашко К. та Поліна К. 



 
Різдвяні щедрівки від читачів




Використовуємо телефони, планшети та інтернет з користю для творчої наснаги!


Слідство довело: що  українські ікони - це  Шедеври світової культури!



З цікавістю розглядаємо посвідчення бібліотечних детективів. Звертайтеся до нас, якщо потрібна бібліотечна компетентність!



5 коментарів:

  1. я бы хател бы быть там я паздравляю всех кто был там

    ВідповістиВидалити
  2. Костя, присоединяйтесь. Вести расследования по книгам и справочникам, по интернету,- это удовольствие и радость. Jarik2005

    ВідповістиВидалити
  3. библеотека это рай с новим годом я або
    жаю библеотеку

    ВідповістиВидалити
  4. Я люблю и обожаю эту библиотеку это рай веселия! :)

    ВідповістиВидалити
  5. я люблю эту библиотеку она лучшая и самая весёлая библиотека
    KolyaRash

    ВідповістиВидалити