четвер, 20 квітня 2017 р.

23 квітня - День пам'яті В. Шекспіра та Всесвітній День книги та авторського права

23 квітня – символічна для світової літератури дата.
Цього дня 1616 року померли Сервантес і Шекспір.
Генеральна конференція ЮНЕСКО, яка проходила в 1995 році в Парижі, вирішила віддати в цей день шану книгам і авторам, закликаючи всіх, і особливо молодь, знаходити задоволення в читанні.

 Сама традиція святкування Дня книги народилася в Каталонії, де 23 квітня за кожну книгу
дарували троянду.

Своїм святом День книги по праву вважають автори, видавці, вчителі, бібліотекарі та всі, хто причетний до книжкової справи.
Зустріч з авторами та бібліоквест
  до Всесвітнього дня книги та авторського права відбудеться
в Універсальноій читальній залі дитячої бібліотеки
25 квітня 2017 року о 12.00
На зустріч запрошені провідний спеціаліст Головного територіального управління юстиції Жукова Лідія Миколаївна, дитячі письменники Іщук Інна Анатоліївна та Надемлінський Олексій Юрійович та учні 1 курсу Одеського юридичного ліцею, представники ЗМІ.
  У залі експонується книжково-ілюстративна виставка «Правовий Олімп»
Зустріч обіцяє бути пізнавальною та захоплюючою.

Модератори



16 коментарів:

  1. Я люблю літературу, і Казки я читав книгу Ромео І Джулльета
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  2. я люблю энциклопедию про котят
    давид

    ВідповістиВидалити
  3. мне понравилась книга Ромео и ДЖУЛЬЕТА

    ВідповістиВидалити
  4. Я очень люблю читать литературу и одну из книг советую вам это Ромео И джульета
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  5. Мой любимый праздник Пасха
    от Глеба

    ВідповістиВидалити
  6. я бы хотел попасть на встречу с писателями ЖОРА

    ВідповістиВидалити
  7. мне понравилося Book -трейлер

    ВідповістиВидалити
  8. Поздралвяю всех с днем книги

    ВідповістиВидалити
  9. Я люблю літературу дуже дуже
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  10. мне нравица детективф
    игорь

    ВідповістиВидалити
  11. 23 апреля Шекспир не только умер, но еще и родился! )))

    ВідповістиВидалити
  12. клас хорошо я люблю читать

    ВідповістиВидалити