четвер, 23 березня 2017 р.

«Бібліотекар - автор - читач». До Міжнародного Дня дитячої книги

Сьогодні в бібліотеці відбулася значуща подія:
 Бренд-автор-шоу 
 з дитячою письменницею Інною Іщук та book-квест 
 учнів 4-а ДНЗ №90, дітей з сімей біженців, учнів і викладачів ДМШ №15, активу читачів бібліотеки, представників ЗМІ 


Книжково-ілюстративна виставка 
«Одеський книжковий віночок - світ письменника» надихала юних читачів
 

Подорож у країну Читалію відбулася!



Казковий book-квест  «Зірки читання»
 
Мандрувати Чіталією краще з музикою та піснями вихованців Музшколи №15.



Музичний номер: П.Захаров. «Мимолетність»
Виконує Жереб Софья. 3кл., пед. Хасо В.

Талановиті читачі 4-а, за оцінкою брендової одеської дитячої письменниці Інни Іщук готові до літературних змагань на конкурсі "Море талантів"!

Репортаж і фоторепортаж з 
міста події провели геймери Жора, 
Слава1234 та Кирило



22 коментарі:

  1. Было очень интересно и познавательно!!

    ВідповістиВидалити
  2. Я рісовал рисунок на зелену хвилю!!
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  3. Мы с Людмилай Николаевнай ходили в Греческий центер

    ВідповістиВидалити
  4. Мені сподобалася зустріч с Песменецей дуже цікаво
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  5. мени дуже сподобалося зустрич було дуже тикаво

    ВідповістиВидалити
  6. Мы с Людмилай Николаевнай ходили в Греческий центр
    От Марка

    ВідповістиВидалити
  7. я очень люблю читать книги про путишествия. от Самвела

    ВідповістиВидалити
  8. Мы с Людмилай Николаевнай ходили в Греческий центр

    ВідповістиВидалити
  9. Я люблю книжки.
    славтк1234

    ВідповістиВидалити
  10. Мы с Людмилой Никалаевнай в гречиский центер

    ВідповістиВидалити
  11. Я бы тоже хотел бы быть там ну и как розказывают думаю что было очень интересно

    ВідповістиВидалити
  12. Я люблю ходить в библиотеку

    ВідповістиВидалити
  13. я очень люблю читать книги про путешествия.
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  14. Я очень люблю читать книги с библиотеки особено про путишествия и про открытия. от Самвела

    ВідповістиВидалити
  15. Я люблю ходить в библиотеку

    ВідповістиВидалити
  16. Я очень впечатлен и удивлен,сюда приходят дети чтобы читать книги а тут есть и юмор
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  17. Я рісовал рисунок на зелену хвилю!!
    славик1234

    ВідповістиВидалити
  18. я хочу пожилать детям с 4-а класса чтобы они приходили кнам в библиотеку. от Самвела

    ВідповістиВидалити
  19. Мне очень нравиться книга про Гарри потера.

    ВідповістиВидалити
  20. я люблю библиотеко и пускай она стаит вечнасть

    ВідповістиВидалити