понеділок, 10 жовтня 2016 р.

"Де козак, там і слава ..."

В універсальній читальній залі відбулася захоплююча та пізнавальна зустріч із заступником директора музею "Чорноморського козацтва Запорізького округу"
Бушневим Володимиром Васильовичем. Протягом багатьох років він проводить екскурсії до музею, присвячені історії козацтва.


Прекрасні та  чудово ілюстровані книги про козаків та гетьманів України були представлені на виставці.


Сьогодні Володимир Васильович, нам, учням 7 класу СШ№68, розповів багато нового про козаків: про першого відомого гетьмана Дмитра Вишневецького та про останнього – Павла Полуботка, про їх славну та трагічну долю, про козаків-характерників та про формування чорноморського козацтва. 



Ми почули дивовижні історії, пов'язані з назвами районів нашого міста: про Лузанівку та Жевахову гору.


Повніше дізналися про формування війська запорізьких козаків та спроби створення незалежної держави.


Живе спілкування з обізнаною та захопленою людиною, надовго залишиться у нас у пам'яті!


Дякую бібліотекарям за цікаву зустріч!

  у блог написали учениці 7 класу Валентина та Ліза


15 коментарів:

  1. классная встреча! я обязательно пойду в этот музей

    ВідповістиВидалити
  2. Я оченеь рад что было мироприятие про козаков и там был я это мой класс
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  3. Я оченеь рад что было мироприятие
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  4. Я РАД ЧТО ЭТО МОЯ ШКОЛА
    ОТ ОЛЕГА

    ВідповістиВидалити
  5. Мне нравится то что наша школа на облошке

    ВідповістиВидалити
  6. Я оченеь рад что было мироприятие
    от Марка

    ВідповістиВидалити
  7. Отличное мероприятие
    (От дикой собаки)

    ВідповістиВидалити
  8. козаки были лучшые военые

    ВідповістиВидалити
  9. Я там прийшол и ушол

    ВідповістиВидалити
  10. козаки самые сильные

    ВідповістиВидалити
  11. Козаки смелие атважний
    кллл

    ВідповістиВидалити
  12. козаки ваше зачотные парни

    ВідповістиВидалити
  13. Жалко что не наш клас но класно что наша школа

    ВідповістиВидалити
  14. Козаки, хорошо выщли :)

    ВідповістиВидалити