вівторок, 9 серпня 2016 р.

Наші переможці на "Зеленій хвилі"!

Усі діти-читачі дитячої бібліотеки, які вийшли у фінал конкурсу цифрового малюнку Iparus, здобули призові місця!
  Перегляньте репортаж телеканалу ГЛАС про заключний етап Конкурсів. (05.08.2016)



Ось вони, наші ПЕРЕМОЖЦІ!


Круті призи та дипломи за найкращі ілюстрації отримали у віковій групі 12-18 років:
Платон посів 1 місце і став щасливим власником планшета Apple iPad Pro 9.7;



Малюнок-переможець! С.Лем "Соляріс"


Олександра, вперше беручи участь у цьому престижному конкурсі,
  виборола 3 місце і диво-ручку 3D SMARTPEN Dali RP800A;



Поліна виборола почесне 3 місце у своїй віковій групі (6-11 років). Вона також вперше бере участь у Конкурсі. Чудо-ручка 3D принесла їй величезну радість.


Ось як це було! 10 фіналістів створювали ілюстрації у реальному часі за 40 хв.


Перша група фіналістів: Платон та Поліна на першому плані.


Сашко малювала у другій групі.
Журі у повному складі сидить у другому ряду.

Вітаємо!



13 коментарів:

  1. Мои поздравления!
    И... Пора к новому Конкурсу готовиться.

    ВідповістиВидалити
  2. С победой на конкурсе рисунков
    КЛЛЛ

    ВідповістиВидалити
  3. Хочу посоветовать всем прочитать книгу Глуховского МЕТРО 2033 современный сюжет Захватывает с первых страниц всем советую!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Я знаю эту девочку я очень рад што Полина заняла 3 место.

    ВідповістиВидалити
  5. мне понравилось я бы тоже поучастовал

    ВідповістиВидалити
  6. я тоже участвовал в конкурсе на ресовании

    ВідповістиВидалити
  7. Я очень рад за Платона он бальшой маладец.
    Андрей

    ВідповістиВидалити
  8. Я хотел попасьть но я уэжал и непапал
    кллл

    ВідповістиВидалити
  9. Платон красава я знал что он сможет!))

    ВідповістиВидалити
  10. я там была было очень круто рисовать

    ВідповістиВидалити
  11. в одесе будет ФЕСТИВАЛЬ СВЕТА
    ИГОРЬ

    ВідповістиВидалити