неділю, 20 вересня 2015 р.

Переможці Конкурсу "Мій якісний світ" – гідно нагороджені!

Усі учасники цього незвичайного Конкурсу, а їх було не мало, 20 осіб від нашої бібліотеки (БІЦ), отримали призи та грамоти.

Серед них: Саша Козирєв, Костя Знамеровський, Маша Білянська, Зерницький Юра та найменша Аліса, Риточка Бен Саїд та багато інших.


У повному складі брала участь у Конкурсі сім'я Ігнатьєвих: Тимофій, Меліса та Давид.



Не лише учасниками, а й призерами Конкурсу у різних номінаціях стали наші постійні читачі Олександра та Ілона Марандюк, Руслан Арбієв та...


найперше місце зайняв Платон Гейван


Його картина "Чиста вода - чисте здоров'я" виявилася найкращою!


Вітаємо всіх призерів та учасників конкурсу!

Нових успіхів та досягнень!
УРА!





10 коментарів:

  1. поздравяю всех учасников костя

    ВідповістиВидалити
  2. Очень интересный конкурс. я тоже участвовал и получил подарок! это здорово!

    ВідповістиВидалити
  3. мне был очень интересен этот конкурс!!!
    женя

    ВідповістиВидалити
  4. я участвовал в конкурсе
    мне очень понравилось
    в следущем году тоже буду участвовать
    ASASIN

    ВідповістиВидалити
  5. я там был ,класно было : ) надеюсь что в следующем конкурсе выиграю первое место ; )
    Альтаир Юрий

    ВідповістиВидалити
  6. я тоже принимал участие. здорово получил подарки
    костик

    ВідповістиВидалити