пʼятницю, 7 червня 2013 р.

Відома українська поетеса завітала до бібліотеки

6 червня ми святкували День журналістів України разом з відомою українською поетесою, членом Національної спілки письменників та журналістів  України 
Людмилою Гнатюк. 
Вона зачарувала нас солов'їною мовою, щирістю та веселою вдачею.


 Людмила Петрівна презентує нову книгу для малечі 
"Нічка-Чарівничка"


"Без коня мені ніяк!
Я козак чи не козак?"


 "Дивосвіте мого краю, 
Я вдивляюсь і вивчаю,
Я милуюсь й пізнаю
Україноньку мою!"

Шановна Людмила Петрівна, чекаємо на нову зустріч!!!

Співрозмовники та шанувальники  Людмили Гнатюк




4 коментарі:

  1. Классная книга и сама писательница.Наши дети были в восторге, особенно танец "Метелица".

    Родители "Почитаек"


    ВідповістиВидалити
  2. Були присутні з онуком на зустрічі з поетесою в бібліотеці.
    Дуже цікава і добра атмосфера панувала в залі.
    Ми вдячні всім ,хто підготував цю зустріч!
    Т.

    ВідповістиВидалити
  3. мне очень интересно
    кекс

    ВідповістиВидалити
  4. мне очени интересно
    кетрин демяу

    ВідповістиВидалити