четвер, 3 вересня 2020 р.

День знань = день друзів у бібліотеці!

 

 Дзвенить, дзвенить шкільний дзвінок —
Нас закликає до навчання 

Ми поспішаєм на урок, І знову йдемо в світ пізнання.

 

 Наші читачі, які завжди прагнули нових знань та розвитку в цей урочистий день вітають своїх бібліотечних наставників.

 

Проникливі слова написали батьки і самі користувачі, відзначаючи, що в бібліотеці завжди отримували те, чого бажали: нові знання, нових друзів, участь у нових конкурсах та призи!


 

 

Нам дуже приємно отримувати численні дзвінки та повідомлення онлайн та квіти та привітання офлайн.

 

 



9 коментарів:

  1. я приехал в библиотеку и очень люблю ее

    ВідповістиВидалити
  2. Библиотека - Самое лучшее место что-бы отдохнуть, набраться разума и почитать книги, и всё это бесплатно!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякуюємо, за високу оцінку нашої праці

    ВідповістиВидалити
  4. Библиотека самая лучая

    ВідповістиВидалити
  5. очень крута в библиотеки я прешол сюда думал туту скучна но нет

    ВідповістиВидалити
  6. я люблю библиотеку в сей душой я люблю читать и играть

    ВідповістиВидалити
  7. Мне вот интересно, кто придумал такую прекрасную вещь как "Библиотека"? Я хочу ему руку пожать!)

    ВідповістиВидалити